PepsiCo ürünleri, dünyanın dört bir yanındaki 200’den fazla ülke ve bölgede, tüketicilerimiz tarafından günde bir milyar kez, beğeniyle tüketiliyor. PepsiCo; Frito Lay, Quaker, Pepsi, Tropicana ve Gatorade şirketlerinin sunduğunu yiyecek ve içecek portföyü ile 2015 yılında 63 milyar dolar değerinde net gelir elde etti. PepsiCo’nun geniş yiyecek ve içecek ürün portföyü, her biri yıllık 1 milyar doları aşan perakende satışına sahip 22 ayrı markası dışında, yüzlerce yiyecek ve içecek ürününü kapsıyor.
Fayda Gözeten Performans vizyonunun kalbinde, sürdürülebilir bir büyüme ve hissedar değerinde üst düzey bir mali performansa ulaşabilmek yer alıyor. PepsiCo, “Fayda Gözeten Performans” vizyonu ile atıştırmalıklardan sağlıklı yiyeceklere uzanan geniş bir yiyecek ve içecek yelpazesi sunmayı; çevre üzerindeki etkilerimizi ve maliyetlerimizi asgari seviyeye indirmek için yeni yöntemler bulmayı; çalışanlarına güvenli ve dahil edici bir çalışma ortamı sağlamayı; faaliyet gösterdiği yerlerde yerel topluluklara saygı göstererek onları desteklemeyi ve onlara yatırım yapmayı vaat ediyor. Daha fazla bilgi için www.pepsico.com.tr ve www.pepsico.com adresini ziyaret ediniz.